دريافت همين آهنگ
دیدی ای دل عاقبت زخمت زدند،گفته بودم مردم اینجا بدند...


کاظم انورانی

کاظم انورانی

 

مرز بین تنها بودن ونبودنم،خیلی طولانی شده!!یه دنیافقط مرز و دیوار دور خودم کشیدم! وسط این دیوارا نه

 

هوا هست،نه زندگی!فقط یه پنجره هست...

 

از این پنجره نگاهت میکنم...لبخندمیزنم...توهم منو میبینی!!...

 

تنهاچیزی که ازت میخوام انگشتاته!

 

لازمشون دارم...میخوام ثانیه های تنهاییمو بشمارم...

 ______________________________________________________________________________________________________________________-
 

میبخشم کسانی را که هرچه خواستند با من،دلم و بااحساسم کردند وتنهایم گذاشتند...

 

پروردگارا به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم برای کسانیکه دلم راشکستند...

 _________________________________________________________________________________________________________
 

دلتنگی حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش را میکند...

 
_______________________________________________________________________________________________________________________________
 
 

سخت است بغض داشته باشی و بغضت را هیچ آهنگی نشکند...

 

جز صدای کسی که دیگر نیست...

 __________________________________________________________________________________________________________________________
 

مستی و راستی آتش زد دل دیوانه را

 

سوخت بی پروا  دل پروانه را

 

عشق من از من گذشتی خوش گذر

 

بعد از این حتی تو اسمم رانبر

 

بعد از این ها آشیانت هرکس است باش با او

 

یاد تو ما را بس است...

 

به یادتم...

 ______________________________________________________________________________
 
 

متنفرم ازساعتم...

 

که مرا یاد لحظه ای می اندازد که تو بی بهامه رفتی وحتی لحظه ای برنگشتی ونگاهم نکردی تاببینی

 

چهره ی شکسته ام را...

 

آری من گله دارم ازخدایم...

 

او مرا از آنکه خواستم دور ساخت

 

من گله دارم از خدایم و خدایت.

 

تورابه خدای ناشنوایم میسپارم...

 

کسی که حرف هایم رانمیشنود ویامیشنود و کاری نمیکند...

 

آری تورابه او میسپارم عزیزم...

 ______________________________________________________________________________
 
 

        باران که میبارد،

 

دلم برایت تنگ تر میشود...

                      

راه می افتم بدون چتر...

      

  من بغض میکنم،...آسمان گریه...!!!

 

نمیدونم چرا اونی که باید یه زمان خاصی باشه،نیس؟!

 
_______________________________________________________________________________-
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

nazi
ساعت21:47---21 خرداد 1393
وبت عالیه موفق باشی

نگار
ساعت21:02---21 خرداد 1393
وب خوبی داری!! با تبادل لینک موافقی؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:,ساعت15:54توسط کاظم انورانی | |